(Taller )
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 25/03/2002 al 01/04/2002
Lisa Nelson
( Peter Hulton, Núria Font )
Taller a càrrec de Lisa Nelson, sobre la composició, la comunicació i el sentit de la imaginació. Sempre està present la pregunta de què mirem quan mirem la dansa; l'objectiu és fer visible la nostra visió.
A més el taller va comptar amb la participació diària de Peter Hulton i ocasionalment de Núria Font. Aquestes dues persones estaven convidades per a coordinar aquest taller amb el Seminari de reflexió sobre documentació, arxiu i disseminació dels processos de creació que es va realitzar en la segona setmana de les activitats
"La búsqueda del laboratorio se centra en la base física de la imaginación. Alterando la manera en que utilizamos nuestros sentidos al movernos y al observar el movimiento, exploraremos de qué manera los patrones de movimiento de nuestros sentidos afectan a cómo y porqué nos movemos y a la interacción con nuestro entorno interior y exterior. Al concentrarnos en la vista, el oído y el tacto, "las partituras" engendran composiciones espontáneas que evidencian nuestra elección de espacio, tiempo, acción y deseo.
La práctica incluye la afinación de los sentidos, midiendo la inmovilidad y el movimiento a través de cada uno de ellos, pasando de la sensación a la acción."
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 25/03/2002 al 01/04/2002
Lisa Nelson
( Peter Hulton, Núria Font )
Taller a càrrec de Lisa Nelson, sobre la composició, la comunicació i el sentit de la imaginació. Sempre està present la pregunta de què mirem quan mirem la dansa; l'objectiu és fer visible la nostra visió.
A més el taller va comptar amb la participació diària de Peter Hulton i ocasionalment de Núria Font. Aquestes dues persones estaven convidades per a coordinar aquest taller amb el Seminari de reflexió sobre documentació, arxiu i disseminació dels processos de creació que es va realitzar en la segona setmana de les activitats
"La búsqueda del laboratorio se centra en la base física de la imaginación. Alterando la manera en que utilizamos nuestros sentidos al movernos y al observar el movimiento, exploraremos de qué manera los patrones de movimiento de nuestros sentidos afectan a cómo y porqué nos movemos y a la interacción con nuestro entorno interior y exterior. Al concentrarnos en la vista, el oído y el tacto, "las partituras" engendran composiciones espontáneas que evidencian nuestra elección de espacio, tiempo, acción y deseo.
La práctica incluye la afinación de los sentidos, midiendo la inmovilidad y el movimiento a través de cada uno de ellos, pasando de la sensación a la acción."