(Seminari Master )
Escoles Velles (Carretera de juià, 88. Celrà)
Del 01/04/2008 al 04/04/2008
Bojana Kunst
L'animal a l'esquena, dins la programació del Master MACAPD (Master in Contemporary Arts Practice and dissemination) que organitza en col.laboració amb la FUdGIF i la Càtedra Unesco, presenta el seminari de Bojana Kunst, filòsofa, ballerina i dramaturga d'Eslovènia.
"Si diem que l'art és un acte públic, diem també que no està mai aïllat de la significació. Avui en dia els artistes treballen en una densa xarxa de contexts històrics, socials, artístics i polític. Alhora aquests contextos no només son discursius, sinó també sensorials i corporals.
Durant les meves exposicions tractaré de revelar el paper i la posició de la dramatúrgia amb exemples teòrics i pràctics. Ens centrarem especialment en el problema del context i la disseminació que han canviant molt en les últimes dècades. El que és especialment interessant és observar també les capes discursives i corporals del discurs dramatúrgic així com el seu paper en el procés de crear peces escèniques. Estarem especialment interessats en els enfocaments que estan entenent els processos de treball també com una manera de produir coneixement sobre els processos artístics i el treball en comú, en com aprenem a través del propi treball. En les meves classes presentaré molts exemples pràctics i els participants tindran l'oportunitat de reflexionar en el seu treball pràctic actual."
Escoles Velles (Carretera de juià, 88. Celrà)
Del 01/04/2008 al 04/04/2008
Bojana Kunst
L'animal a l'esquena, dins la programació del Master MACAPD (Master in Contemporary Arts Practice and dissemination) que organitza en col.laboració amb la FUdGIF i la Càtedra Unesco, presenta el seminari de Bojana Kunst, filòsofa, ballerina i dramaturga d'Eslovènia.
"Si diem que l'art és un acte públic, diem també que no està mai aïllat de la significació. Avui en dia els artistes treballen en una densa xarxa de contexts històrics, socials, artístics i polític. Alhora aquests contextos no només son discursius, sinó també sensorials i corporals.
Durant les meves exposicions tractaré de revelar el paper i la posició de la dramatúrgia amb exemples teòrics i pràctics. Ens centrarem especialment en el problema del context i la disseminació que han canviant molt en les últimes dècades. El que és especialment interessant és observar també les capes discursives i corporals del discurs dramatúrgic així com el seu paper en el procés de crear peces escèniques. Estarem especialment interessats en els enfocaments que estan entenent els processos de treball també com una manera de produir coneixement sobre els processos artístics i el treball en comú, en com aprenem a través del propi treball. En les meves classes presentaré molts exemples pràctics i els participants tindran l'oportunitat de reflexionar en el seu treball pràctic actual."