(Residència Investigació )
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 19/07/2010 al 25/07/2010
Presentació:
El 24/07/2010 a les 19:00 a L'animal a l'esquena (Celrà)
Mònica Muntaner
Partint d'uns poemes que he acumulat durant l'any 2009 el projecte de Poemas de amor y cuerpo tracta de vertebrar una col·lecció d'imatges i escrits en relació amb una memòria/història personal.
Durant la primera fase d'aquest treball he comptat amb la col·laboració d'Elena Albert.
A través de la seva mirada, la mirada externa, la que es troba darrera de la càmera, hem treballat amb la intenció d'objectivar el jo emotiu per trobar allò anònim del meu cos, i la possibilitat o impossibilitat d'allò.
Mitjançant la realització de fotografies i la manipulació de la imatge construïm un cos fictici, ambigu i obert a l'apropiació.
El cos com un objecte més d'una col·lecció de coses substituïbles.
La peça que hem creat en el 2009 es construeix en l'exposició d'una sèrie d'imatges i escrits i en les relacions que es generen en l'interior d'aquesta sèrie.
Continuant amb la idea d'acumulació i fragmentació, en la segona etapa del treball em plantejo l'estudi del cos col·leccionable amb l'objectiu de desenvolupar una obra que cavalqui entre l'exposició i la performance.
Col·lecció de cossos. Col·lecció de pells.
Acumulació i fragmentació, estudi del cos col·leccionable per trobar la manera de desenvolupar una obra que cavalqui entre l'espai expositiu i la performance.
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 19/07/2010 al 25/07/2010
Presentació:
El 24/07/2010 a les 19:00 a L'animal a l'esquena (Celrà)
Mònica Muntaner
Partint d'uns poemes que he acumulat durant l'any 2009 el projecte de Poemas de amor y cuerpo tracta de vertebrar una col·lecció d'imatges i escrits en relació amb una memòria/història personal.
Durant la primera fase d'aquest treball he comptat amb la col·laboració d'Elena Albert.
A través de la seva mirada, la mirada externa, la que es troba darrera de la càmera, hem treballat amb la intenció d'objectivar el jo emotiu per trobar allò anònim del meu cos, i la possibilitat o impossibilitat d'allò.
Mitjançant la realització de fotografies i la manipulació de la imatge construïm un cos fictici, ambigu i obert a l'apropiació.
El cos com un objecte més d'una col·lecció de coses substituïbles.
La peça que hem creat en el 2009 es construeix en l'exposició d'una sèrie d'imatges i escrits i en les relacions que es generen en l'interior d'aquesta sèrie.
Continuant amb la idea d'acumulació i fragmentació, en la segona etapa del treball em plantejo l'estudi del cos col·leccionable amb l'objectiu de desenvolupar una obra que cavalqui entre l'exposició i la performance.
Col·lecció de cossos. Col·lecció de pells.
Acumulació i fragmentació, estudi del cos col·leccionable per trobar la manera de desenvolupar una obra que cavalqui entre l'espai expositiu i la performance.