(Residència Investigació )
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 30/07/2012 al 12/08/2012
Los corderos
Loscorderos, SC senten la necessitat d'afrontar les noves vies de treball creatiu de la companyia des d'una altra perspectiva. Considerant que el seu llenguatge escènic, encara que no estigui configurat totalment, té a hores d'ara un marcat caràcter i una particular manera de ser. Ara els agradaria posar aquest llenguatge en diàleg, en relació amb altres llenguatges escènics. La recerca vol obrir un diàleg amb altres creadors per indagar en les diferents maneres d'entendre la creació i l'escena, amb la darrera finalitat de la retroalimentació creativa i artística d'ambdues parts.
Per una altra banda, existeix també el desig per part dels dos directors de la companyia, de treballar en la direcció escènica d'una peça sense estar involucrats en la interpretació. Per això comptaran amb intèrprets amb els que ja hi ha una estreta col·laboració, per seguir aprofundint en la seva relació. El marc de treball s'enfoca en un solo.
Aquests períodes de treball serien l'embrió o estadi de proves d'alguna producció futura de la mà de David Climent i Pablo Molinero, fundadors de la companyia des del 2003, amb el treball Crónica de José Agarrotado (premi Apaluso Sebastià Gasch 2006). Seguint a aquesta producció es destaca també El hombre invisible (2007), Tocamos a dos balas por cabeza (2008), El mal menor (2009) (premi Unimm 2011) o El cel dels tristos (Temporada Alta 2011) (Premi III Cenit 2011). En tots aquests treballs, es valora el reconeixement a la creació d'un llenguatge propi, contemporani, arriscat i un treball de tècnica de cos excepcional.
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 30/07/2012 al 12/08/2012
Los corderos
Loscorderos, SC senten la necessitat d'afrontar les noves vies de treball creatiu de la companyia des d'una altra perspectiva. Considerant que el seu llenguatge escènic, encara que no estigui configurat totalment, té a hores d'ara un marcat caràcter i una particular manera de ser. Ara els agradaria posar aquest llenguatge en diàleg, en relació amb altres llenguatges escènics. La recerca vol obrir un diàleg amb altres creadors per indagar en les diferents maneres d'entendre la creació i l'escena, amb la darrera finalitat de la retroalimentació creativa i artística d'ambdues parts.
Per una altra banda, existeix també el desig per part dels dos directors de la companyia, de treballar en la direcció escènica d'una peça sense estar involucrats en la interpretació. Per això comptaran amb intèrprets amb els que ja hi ha una estreta col·laboració, per seguir aprofundint en la seva relació. El marc de treball s'enfoca en un solo.
Aquests períodes de treball serien l'embrió o estadi de proves d'alguna producció futura de la mà de David Climent i Pablo Molinero, fundadors de la companyia des del 2003, amb el treball Crónica de José Agarrotado (premi Apaluso Sebastià Gasch 2006). Seguint a aquesta producció es destaca també El hombre invisible (2007), Tocamos a dos balas por cabeza (2008), El mal menor (2009) (premi Unimm 2011) o El cel dels tristos (Temporada Alta 2011) (Premi III Cenit 2011). En tots aquests treballs, es valora el reconeixement a la creació d'un llenguatge propi, contemporani, arriscat i un treball de tècnica de cos excepcional.