(Residència Creació )
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 13/08/2012 al 02/09/2012
Germán Jauregui
El punt de partida de la creació de Confession és la idea de l'esperança, la qüestió d'on es troba avui en dia, de quina manera es manifesta i quins són els passos que l'home ha de donar per aproximar-s'hi. Esperança com un acte d'inconformisme, de revolució espiritual que ens allunyi d'una mera actitud passiva d'espera o acceptació de la seva absència.
La residència serà una de les primeres fases del procés creatiu de l'espectacle Confession. L'origen del projecte va ser la residència que German Jauregui va realitzar el 2006, on van sorgir diverses idees, propostes i alguns apunts que no es van desenvolupar amb la intenció de tornar a ells en el futur. El punt de partida serà visitar i reprendre aquest material per al seu desenvolupament, deixant que el temps transcorregut actuï com a filtre, escoltar i comprovar la validesa d'aquest material en un nou context amb la intenció de que serveixi com a columna vertebral del procés creatiu de la peça. Es tracta de crear un lloc on convisquin text, moviment i música, on la combinació d'aquestes disciplines, creï un teixit on es vagin materialitzant la tensió d'aquesta recerca tan vital i necessària.
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 13/08/2012 al 02/09/2012
Germán Jauregui
El punt de partida de la creació de Confession és la idea de l'esperança, la qüestió d'on es troba avui en dia, de quina manera es manifesta i quins són els passos que l'home ha de donar per aproximar-s'hi. Esperança com un acte d'inconformisme, de revolució espiritual que ens allunyi d'una mera actitud passiva d'espera o acceptació de la seva absència.
La residència serà una de les primeres fases del procés creatiu de l'espectacle Confession. L'origen del projecte va ser la residència que German Jauregui va realitzar el 2006, on van sorgir diverses idees, propostes i alguns apunts que no es van desenvolupar amb la intenció de tornar a ells en el futur. El punt de partida serà visitar i reprendre aquest material per al seu desenvolupament, deixant que el temps transcorregut actuï com a filtre, escoltar i comprovar la validesa d'aquest material en un nou context amb la intenció de que serveixi com a columna vertebral del procés creatiu de la peça. Es tracta de crear un lloc on convisquin text, moviment i música, on la combinació d'aquestes disciplines, creï un teixit on es vagin materialitzant la tensió d'aquesta recerca tan vital i necessària.