(Residència Creació )
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 02/09/2013 al 14/09/2013
Presentació:
El 14/09/2013 a les 19:00 a L'animal a l'esquena (Celrà)
Leo Castro
Solo Olivia forma part d'un projecte que Leo Castro va iniciar el 2008 i que fins ara ha tingut dues fases diferents: Amadou (2008) i Miniatures (2010). Amb aquesta residència i amb una nova proposta escènica, s'inicia la seva tercera fase d'investigació per aprofundir en els objectius plantejats i amb la intenció de presentar una segona peça de creació en format de solo.
L'aproximació a la proposta consisteix en l'exploració de possibilitats de composició i de joc en directe entre l'acció, l'enregistrament d'aquesta acció, la imatge, la paraula, l'espai directe i l'espai projectat. El projecte reprèn certes exploracions: com i des d'on es relacionen diferents eines de comunicació i de construcció com són el cos, la paraula, l'espai i la càmera de vídeo i quin entorn proposen com mirades que construeixen un paisatge d'identitat en directe. La càmera de vídeo, serà l'eina de treball per a l'exploració física, la construcció de l'espai i de l'acció.
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 02/09/2013 al 14/09/2013
Presentació:
El 14/09/2013 a les 19:00 a L'animal a l'esquena (Celrà)
Leo Castro
Solo Olivia forma part d'un projecte que Leo Castro va iniciar el 2008 i que fins ara ha tingut dues fases diferents: Amadou (2008) i Miniatures (2010). Amb aquesta residència i amb una nova proposta escènica, s'inicia la seva tercera fase d'investigació per aprofundir en els objectius plantejats i amb la intenció de presentar una segona peça de creació en format de solo.
L'aproximació a la proposta consisteix en l'exploració de possibilitats de composició i de joc en directe entre l'acció, l'enregistrament d'aquesta acció, la imatge, la paraula, l'espai directe i l'espai projectat. El projecte reprèn certes exploracions: com i des d'on es relacionen diferents eines de comunicació i de construcció com són el cos, la paraula, l'espai i la càmera de vídeo i quin entorn proposen com mirades que construeixen un paisatge d'identitat en directe. La càmera de vídeo, serà l'eina de treball per a l'exploració física, la construcció de l'espai i de l'acció.