(Residència Creació )
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 13/02/2017 al 19/02/2017
Presentació:
El 18/02/2017 a les 19:00 a L'animal a l'esquena (Celrà)
Natàlia Espinet
vulnerable treva intuïció feina confia (in) tangible arrel mapa amor combina
En un territori preparat, estesa la recol·lecció, Natàlia Espinet ens proposa una xarxa d'estrats amb connexió múltiple on transcórrer i deixar conviure diferents recursos en directe: dansa, paraula, acció, quotidianitat. Una instal·lació en continu moviment on les preguntes, materials, experiències funcionen com a motors de la cerca. Responent o no, construint o destruint, estant en el desig de fer o no fer, en el dubte que apareix o es dissipa, la proposta es va completant i modificant.
Entre el present o altres dominis del temps, anar i venir pel llindar entre l'artifici i la sinceritat, entre parar trampes i voler ser descoberta. Escrit amb el cos i després les paraules al full blanc de tornar a començar. Des del silenci franquejar la porta. Recol·lectar, parar, continuar inabastable (anècdotes, esborranys, inventari d'imatges, col·lecció intima d'objectes i danses). Encendre la metxa. Dir el buit que omple les orelles. Ballar el cos que se'm desfigura. Un Inici de la posada en relació del procés artístic que fa un temps que Natàlia Espinet està practicant o assajant en solitari a l'estudi, a casa, a la vida
Aquest projecte va tenir una primera experiència de residencia i presentació el novembre 2015, en el Festival FEM dins el Cicle d'Art d'Acció/Bòlit Girona mercès una iniciativa de Denys Blaker.
Natàlia Espinet rep el suport continuat de l'Ajuntament de Celrà.
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 13/02/2017 al 19/02/2017
Presentació:
El 18/02/2017 a les 19:00 a L'animal a l'esquena (Celrà)
Natàlia Espinet
vulnerable treva intuïció feina confia (in) tangible arrel mapa amor combina
En un territori preparat, estesa la recol·lecció, Natàlia Espinet ens proposa una xarxa d'estrats amb connexió múltiple on transcórrer i deixar conviure diferents recursos en directe: dansa, paraula, acció, quotidianitat. Una instal·lació en continu moviment on les preguntes, materials, experiències funcionen com a motors de la cerca. Responent o no, construint o destruint, estant en el desig de fer o no fer, en el dubte que apareix o es dissipa, la proposta es va completant i modificant.
Entre el present o altres dominis del temps, anar i venir pel llindar entre l'artifici i la sinceritat, entre parar trampes i voler ser descoberta. Escrit amb el cos i després les paraules al full blanc de tornar a començar. Des del silenci franquejar la porta. Recol·lectar, parar, continuar inabastable (anècdotes, esborranys, inventari d'imatges, col·lecció intima d'objectes i danses). Encendre la metxa. Dir el buit que omple les orelles. Ballar el cos que se'm desfigura. Un Inici de la posada en relació del procés artístic que fa un temps que Natàlia Espinet està practicant o assajant en solitari a l'estudi, a casa, a la vida
Aquest projecte va tenir una primera experiència de residencia i presentació el novembre 2015, en el Festival FEM dins el Cicle d'Art d'Acció/Bòlit Girona mercès una iniciativa de Denys Blaker.
Natàlia Espinet rep el suport continuat de l'Ajuntament de Celrà.