Gonzalo Cunill
Entre 1992 i 1997 va participar, entre altres, en els següents espectacles: “L'enfonsament del Titanic”, d'H Magnus Enzensberger (dir. Carles Marquerie); “La tempesta” (textos de W. Shakespeare i W. H. Auden, dir. Rodrigo García); “Casa sola” (text i dir. Antonio Fernández Lera); “Paisatges d'un passejant”, de Juan Goytisolo (dir. Joan Muñoz); “L'habitació doble”, de Charles Baudelaire (dir. Rodrigo García); “Els tres porquets” (dir. Rodrigo García); “Performance slightly crouched”, de Bruce Nauman; “On és la nit” (textos d'Antonio Fernández Lera, dir. Esteve Graset); “Notes de cuina” (dir. Rodrigo García); “Poemes de Georges Bataille” (dir. Elena Còrdova); “Fragments”, “El rei dels animals és idiota” (text i dir. Carlos Marquerie) i “120 pensaments per minut” (text i dir. Carlos Marquerie).

A partir de 1997 va participar durant diversos anys en diverses produccions de la Needcompany (Brussel·les), amb direcció de Jan Lauwers: “The Snake Song Trilogy”, “Morning Song” i “Calígula”, d'Albert Camus; i “Ein Sturm”, adaptació de La tempesta de Shakespeare realitzada per Jan Lauwers per a la Schauspielhaus d'Hamburg. Pels seus treballs actorals a “Morning Song” i “Calígula”, va rebre el 1999 el guardó especial de la crítica teatral de Barcelona.

En els últims anys ha intervingut en els següents espectacles teatrals: “Fräulein Julie”, projecte de Charlotte Engelkes basat en La senyoreta Júlia d'August Strindberg (Schauspielhaus d'Hamburg); “L'oficiant del dol”, de Wallace Shawn (dir. Carlota Subirós); “Agamèmnon” (dir. Rodrigo García); “Greus qüestions”, d'Eduardo Mendoza (dir. Rosa Novell); “Fedra”, de Racine (dir. Joan Ollé); “Nits blanques” (dir. Carlota Subirós); “Sis personatges a la recerca d'autor”, de Pirandello (dir. Joan Ollé); “Festes populars”, creació de Navarro, Cunill, Duarte i Aboal; “Prefereixo que em tregui la son Goya a que ho faci qualsevol fill de puta” (dir. Rodrigo García); “Cruel i tendre”, de Martin Crimp (dir. Xavier Yagüe); “Soldats de Salamina”, de Javier Cercas (dir. Joan Ollé); “King”, de John Berger (dir. Carlota Subirós); “El perseguidor”, de Julio Cortázar (dir. Lurdes Barba); “Memòria del jardí”, d'Antonio Fernández Lera; “Platonov”, d'Anton Txèkhov (dir. Gerardo Vera); “Mare Coratge i els seus fills”, de Bertolt Brecht (dir. Gerardo Vera) i “Les llistes”, de Julio Wallovits. “Vania”, d'Alex Rigola, “Who is me?” de Passolini direcció Àlex Rigola.
El 1995 va obtenir el Primer Premi de Teatre Breu Caixa Espanya de Valladolid com a autor per la seva obra “Tens dret a romandre en silenci”. En cinema ha participat, entre altres, en les pel·lícules “La pistola del meu germà”, de Ray Loriga; “Airbag” de Juanma Bajo Ulloa; “The Goldfish Game”, de Jan Lauwers; “Amor idiota”, de Ventura Pons, “Càrrec”, de Clive Gordon; “El perfum: Story of a Murdered”, de Tom Tykwer; “La cadira”, de Julio Wallowits; “The Deal”, de Bryan Goeres; “La carta esfèrica”, d'Imanol Uribe; “L'ombra del sol”, de David Blanco; “Altamira”, d'Hugh Hudson; “Occident”, de Jorge Acebo.

En televisió ha treballat a les sèries: “Àvia d'estiu”, “Àngels i sants”, “Compte enrere”, “El cor de la ciutat”, “El comissari”, “La senyora”, “Águila Roja” i “Hispània”, “Cuéntame”, entre d'altres.