CARTA BLANCA a L'animal a l'esquena
MES DE DANZA (Sevilla)
Del 30/10/2015 al 08/11/2015
MES DE DANZA, L'animal a l'esquena
( MES DE DANZA, L'animal a l'esquena )
MES DE DANZA (Sevilla)
Del 30/10/2015 al 08/11/2015
MES DE DANZA, L'animal a l'esquena
( MES DE DANZA, L'animal a l'esquena )
L’animal a l’esquena ha estat convidat en la propera edició del Mes de Danza de Sevilla, Mostra Internacional de dansa Contemporània de Sevilla, que tindrà lloc del 30 d’octubre al 8 de novembre, com a primera entitat a la que el festival proposa una CARTA BLANCA en la que L’animal proposa artistes residents o associats al centre de creació.
CARTA BLANCA A… consisteix en donar llibertat un col·lectiu que té com a focus fonamental en els seus objectius i accions el foment, la promoció, la visibilitat i el suport a la creació coreogràfica contemporània. És una iniciativa que pretén afavorir el diàleg entre diferents comunitats de l’Estat Espanyol, crear sinèrgies per al desenvolupament i difusió de la dansa contemporània i recolzar i donar visibilitat la tasca de l’entitat convidada.
CARTA BLANCA A… consisteix en donar llibertat un col·lectiu que té com a focus fonamental en els seus objectius i accions el foment, la promoció, la visibilitat i el suport a la creació coreogràfica contemporània. És una iniciativa que pretén afavorir el diàleg entre diferents comunitats de l’Estat Espanyol, crear sinèrgies per al desenvolupament i difusió de la dansa contemporània i recolzar i donar visibilitat la tasca de l’entitat convidada.
El programa que L’animal a l’esquena presenta a la CARTA BLANCA A… està composat per Solos Bach & Gould d’Albert Quesada i Federica Porello, Privolva d’Olatz de Andrés, Admirant a la Cheikha de Marta Izquierdo [lodudo] producción, Siete Lunas de Niño de Elche i María Muñoz/Mal Pelo i el documental sobre Mal Pelo realitzat per Nuria Font, Cos a l’aire, peus al terra.
L’animal a l’esquena se ha convertido en un espacio referente de residencias y apoyo a la creación tanto a nivel nacional como internacional.
La carencia de espacios de residencia de creación que ofrezcan un entorno favorable al desarrollo de la creación es patente en nuestro país. Mostrar a través de la CARTA BLANCA A… la labor realizada desde hace más de quince años por este centro es proponer un modelo posible, un referente necesario. Las residencias de creadores son herramientas imperiosas para un desarrollo artístico exigente y de calidad.
María González
L’animal a l’esquena se ha convertido en un espacio referente de residencias y apoyo a la creación tanto a nivel nacional como internacional.
La carencia de espacios de residencia de creación que ofrezcan un entorno favorable al desarrollo de la creación es patente en nuestro país. Mostrar a través de la CARTA BLANCA A… la labor realizada desde hace más de quince años por este centro es proponer un modelo posible, un referente necesario. Las residencias de creadores son herramientas imperiosas para un desarrollo artístico exigente y de calidad.
María González