La Falaise (El penya-segat)
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 17/07/2017 al 22/07/2017
Baró d'Evel
( Baró d'Evel, Camille Decourtye, Blaï Mateu Trias )
L'animal a l'esquena (Celrà)
Del 17/07/2017 al 22/07/2017
Baró d'Evel
( Baró d'Evel, Camille Decourtye, Blaï Mateu Trias )
Peça per a vuit humans, un cavall, ocells, micros i dos colors.
El Penya-segat és un poble situat per sobre del terra.
En el treball de grup, ens basem en la idea de que la qüestió no resideix en el “què”, sinó en el “cóm”. De fet, la recerca d’un equip que desenvolupi la seva capacitat d’adaptació, de transformació, sense buscar la similitud entre els integrants, és un desafiament constant.
Intentar empènyer més lluny les possibilitats de cada artista, buscar la nuesa de cadascun, exigeix treballar amb confiança, per així poder verdaderament arriscar-se.
Construir petites cerimònies per a estar junts, ballar, agafar-se, conduir-se cap a una pulsació comú. El treball de cor seria una plataforma a on els individus es recarreguen.
El Penya-segat és un poble situat per sobre del terra.
En el treball de grup, ens basem en la idea de que la qüestió no resideix en el “què”, sinó en el “cóm”. De fet, la recerca d’un equip que desenvolupi la seva capacitat d’adaptació, de transformació, sense buscar la similitud entre els integrants, és un desafiament constant.
Intentar empènyer més lluny les possibilitats de cada artista, buscar la nuesa de cadascun, exigeix treballar amb confiança, per així poder verdaderament arriscar-se.
Construir petites cerimònies per a estar junts, ballar, agafar-se, conduir-se cap a una pulsació comú. El treball de cor seria una plataforma a on els individus es recarreguen.
En el treball de moviment seguirem amb la recerca entorn al ritual, al trànsit, fent del grup un, reunit per una mateixa energia, apropant-nos al moviment que dóna vertigen i submergeix al grup en un mateix alà.